2010-03-13

Ny frisör å frisyr?

Jag har gått hos min kompis FrisörEva i tja... 20 år typ. Nu har hon utbildat sig till polis och jobbar inte så mycket som frissa längre. Jag inser nu att jag nog får leta mig ett nytt ställe att gå till även om det känns lite jobbigt. Det är inte billigt att gå till frisören, så igår köpte jag hårfärg för att fixa den delen själv hemma. Inga problem alls. Men nyfärgat hår är inte att leka med. Jag hoppas att handduken som nu är rödprickig blir ren i tvätten. Sen ett annat I-landsproblem. Varför biter sig färgen fast så förbenat i hårbotten? Jag försöker verkligen gnussa i hårbotten så det ska försvinna, men näe... Hur som helst så har jag bokat tid hos en ny frisör på torsdag. Vi får se hur det blir då.

Idag har jag varit till Elin på 7-årskalas. Nu har jag jobbar lite med en hemsida och ikväll ska jag till Misan och äta samt titta på melodifestivalen förstås.

Inga kommentarer: