2010-03-14

Lista

Lista, stulen hos Jerry

Hur gammal ser du ut att vara?
Jag uppfattas nog som lite yngre än mina 45 år, men tror inte att jag ser yngre ut. Jag tror det här med att åka motorcykel och vara tjej blir sisådär en minus 7 år eller nåt.

Var bor du?
Tallåsen, 1 mil utanför Ljusdal, Hälsingland, Sverige

Väntar du på att något särskilt ska hända?
Nja, att drömprinsen ska knacka på dörren kanske?

Vilken ovana har du som inte kan anses vara vanligt förekommande?
Vet inte om jag har någon sån. Eller jo, jag har nån sån där noja att jag inte kan sitta och äta om någon skåplucka i köket står öppen.

Vad stod det i ditt senaste sms?
Ha en trevlig kväll. Puss puss

Tål du sanningen?
Tyvärr är den ofta smärtsam

Grät du i dag?
Jag grät en skvätt alldeles nyss till Extreme Home Makeover ;-)

Avskyr du personen du senast hade en diskussion med?
Absolut inte, det var en av mina allra bästa vänner

Vill du ha barn?
Nej, det är försent

Har du någonsin tänkt konvertera från en religion till en annan?
Nej

Vilka var den senaste nyheten du hörde som chockerade dig?
Att Plura hade köpt kokain på öppen gata i Göteborg

Vad är det senaste du drack?
Drack precis en kopp kaffe

Senaste personen du kramade?
Elin och Gustav igår

Vem i släkten liknar du mest utseendemässigt?
Var väldigt lik min pappa när jag var tjock, nu som smalis är jag nog mer lik min mamma

Drömde du något i natt?
Inte som jag minns

Hur många piercingar har du?
Åtta hål i öronen. Ett igenväxt hål i näsan

Om du kunde få precis vad du ville ha, just nu, vad skulle det vara?
En bukplastik

Är där någon som kallar dig för älskling?
Nej tyvärr!

Var bor och lever din släkt huvudsakligen?
Alla bor i Ljusdal med omnejd

Var växte du upp?
I Ljusdal

Var vill du semestra?
Gärna i Marocko

Har du någonsin brutit något ben?
Nej

Vad fick du på Alla hjärtans dag?
Ingenting

Har du haft en panikångestattack?
Japp, men det var ca 10 år sedan. På jobbet. Jag trodde att jag fick hjärtinfarkt

Kan du sova i jeans?
Det kan jag säkert, men varför skulle jag det?

Vad kan du inte tåla dig till?
Särskrivningar, och när folk säger "interjuv" istället för intervju t.ex. Strama människor har jag också svårt för...

När sa du senast att du älskade någon och verkligen menade det?
Jag sa det igår till både Gustav och Elin och det menar jag till 200%

Har dina föräldrar någonsin rökt på?
Hahahahaha…. Det har jag väldigt svårt att tro att de gjort...

Någon du vill ha tillbaka i ditt liv?
Ja min pappa och min farmor

Bor du nära ditt senaste ex?
Ganska nära

Är du bra på att vägleda?
Det hoppas jag eftersom det är vad jag sysslar med varenda dag ;-)

Vad beställer du i baren?
Vitt vin

När grät du verkligen ögonen ur dig senast?
Det minns jag inte, men det var nog när Albin dog

Från vem fick du ditt senaste sms?
D

Någonsin slickats någons kind?
Vilken fråga? Här avslöjas inte vad jag slickar någonstans

Vad äter du helst med jordnötssmör på?
Ingenting

Var någonstans var du på nationaldagen 2009?
Vem f-n minns det?

Vilken/vilka kroppsdelar tvättar du först i duschen?
Håret

Har du kysst någon vars namn börjar på bokstaven D?
Jajjamen!

Föredrar du varmt eller kallt väder?
Varmt

Vad hör du just nu?
Reklam på tv4

Är där någon som gillar dig just nu?
Nej, är helt ensam

Skulle du kunna visa dig offentligt med tanke på hur du ser ut just nu?
Nja, mysbyxor och en sladdrig lång t-shirt, tror inte det...

Vad har du för smeknamn?
Emo

Vid sex, var vill du att de ska ha sina piercings?
Inget jag har reflekterat över, har ingen erfarenhet av det heller faktiskt, mer än hål i öronen

Om du skulle kunna ta dig till vilken plats som helst i världen just nu, vilken plats skulle du då välja?
Marrakesch

Har du gjort någon så arg att denna person haft sönder något?
Det tror jag väl inte

Vilken är din favoritfärg?
Lila

Om du kunde resa bakåt i tiden, hur långt bak skulle du då resa?
Hm, skulle gärna vilja vara 35 och stanna där

Inga kommentarer: