2007-12-07

Bokbytardag

Så var det helg igen. Inget planerat mer än kusin Emmas dansuppvisning i morgon kväll. Jo förresten, jag har bokbytardag på söndag. Har bjudit in typ alla jag känner. Inte så många som verkar vara intresserade av att få lite fräscha böcker tyvärr. Bokbytardag går ut på att man tar med sina lästa böcker och byter åt sig andras, såna man inte läst såklart. Trevligt trevligt. Gott fika och lite surr och skvaller blir det väl också gissar jag. Vi blir väl ett tiotal personer sådär, alla ska ta med något gott till kaffet. :-)

Inga mer muslortar har hittats. Men jag är snabb upp o ner i källaren kan jag lova! Jag som längtar efter att bada i mitt mysiga badkar, men bara tanken på att jag då kan se en mus springa över golvet och (hemska tanke!) springa in under badkaret gör att jag avstår!

Nä, nu ska dammsugaren fram, såg flera dammråttor som kikade fram under sängen... Trevlig helg alla!

Inga kommentarer: