2007-12-09

Nytt i bokhyllan

Har äntligen hunnit ikapp med de beställningar jag haft på smycken och annat. Nu har jag ingenting som ligger och gnolar i det dåliga samvetet. Fattas bara att leverera nu då.

Idag hade jag bokbytardag. Jag hade massor av pocketböcker som jag ville byta bort. Nu är hyllan fylld med olästa böcker, härligt. Har inte haft ro att läsa på ett tag men idag började jag med "Martinakoden". Har bl.a Camilla Läckbergs Tyskungen kvar att läsa också, men den har jag liksom sparat på lite. ;-)
Vi hade också knytkalas med massa olika goda fikabröd. Det var toscakaka, saffransbullar, kardemummakaka, morotskaka och annat "nyttigt". Det blev mycket kalorier idag och trevligt hade vi!

I morgon jobb som vanligt. Men på tisdag ska jag vara ledig för att bl.a röntga knät. Om inte denna röntgen visar något konstigt så ska de gå in i knät och titta. Skönt med lite ledigt mitt i veckan...

Inga kommentarer: