2007-12-30

Lista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, jag köpte mig en sporthoj och det var bland det roligaste som hänt sedan jag inledde min motorcykelkarriär för 17 år sedan

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, sånt har jag aldrig roats av

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Ålands hav var det enda faktiskt

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Nja inte egentligen, men visst saknas det väl alltid något: någon att leva med t.ex

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Den dagen i juli då jag fick sms från min svägerska att hon och min bror skulle gå ifrån varandra. Efter det har en lååång process följt och det är inte över än tyvärr

8. Vad var din största framgång 2007?
Framgång? Att jag överlevt kanske

9. Största misstaget?
Kommer inte på något särskilt stort misstag faktiskt

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, kraschade på motorcykeln i augusti och är inte bra i ett knä än

11. Bästa köpet
Måste nämna tre saker; min Triumph Speed Triple, min nya Passat och så min Ipod Nano!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Bensin till mina motorcyklar skulle jag tro

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jag blev väldigt glad över något som är lite hemligt än så länge

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2007?
Om du lämnar mig nu med Lars Winnerbäck samt Back to black med Amy Winehouse

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Tror nog det varit som tidigare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Motionerat

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Lagt energi på oväsentliga saker

18. Hur tillbringade du julen?
Vi hade julafton på juldagen här hemma och det blev en väldigt fin dag med glada och nöjda barn

19. Blev du kär i år?
Nej, men okär. MB är numera bara en vän

20. Hur många one night stands?
Inget

21. Favoritprogram på TV?
Greys anatomy

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej

23. Bästa boken du läste i år?
Stieg Larssons tre

24. Största musikaliska upptäckten?
Nja, ingen särskild

25. Något du önskade dig och fick?
Japp

26. Något du önskade dig men inte fick?
Kommer inte på något

27. Årets bästa film?
Hm. Solstorm var bra

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Bjöd släkt och vänner på fika

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, den där olyckan i augusti hade jag kunnat vara utan

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Stil? Oj vilken svår fråga. Jag känner mig väldigt vanlig

31. Vad fick dig att må bra?
Släkt och vänner, meningsfull fritid och ett jobb jag trivs med

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Bono som vanligt. Men Johnny Depp är ju inte heller helt fel

33. Vem saknade du?
Saknar min pappa ibland

34. De bästa nya människorna du träffade?
L är en riktigt trevlig och mysig tjej som jag gärna umgås mer med!

Inga kommentarer: