2007-12-11

Ny hemsida

Hm, är det ingen som tycker nåt om den nya "looken" på min hemsida? Alla kanske går in direkt på bloggan via direktlänk. Länk till hemsidan hittar du i alla fall här!
Kommentera gärna, jag har nämligen inte bestämt mig om den ska få vara kvar eller ej.

Några riktiga päron skriver taskiga inlägg på Albins sida. Hur kan man sjunka så lågt att man skriver sådana hemska saker till en pojke som nu finns i himlen och som dog när han blev påkörd av en buss när han var nio år? Sånt övergår mitt förstånd. De hemska inläggen är såklart borttagna och ip-numren är spärrade. Men ändå. Familjen blir ju jätteledsna och kränkta.

Jag har idag varit ledig. Leeeeeeeedig! ;-D
Har varit och röntgat mitt knä, nu ska det gå några dagar innan läkarna har hunnit titta på bilderna. Sedan ska jag ha ett samtal med läkaren för att se om de hittat något fel. Annars blir det antagligen sån där... eh vad heter det nu... inte gastroskopi, då kikar man i magen. Om man tittar in i knät, vad f-n heter det? Ja ni hajjar nog ändå. Läkaren trodde att det endera är broskbitar som ligger fel, eller att det är menisken. Nåt fel är det i alla fall.

Trots att jag varit ledig hela dagen så var det ändå fullt upp. Massor av saker som skulle göras. Sedan ägnade jag några timmar hos Gustav och Elin. Tiggde åt mig att få vara barnvakt på torsdag och de ville gärna komma. Jag längtar redan till torsdag!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sidan är jättefin!

Anonym sa...

Hur kan man skriva saker som sårar en död pojkes familj? Då måste man vara störd på nått sätt!

Anonym sa...

Tycker din nya sida är jättefin!

Vilka störda människor det finns... Usch!!