2007-12-31

Lista igen

Hittade en till lista, även denna stal jag hos Jerry

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Det är jag övertygad om

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Ärlighet

Vad står det i det senaste sms du fick?
Det var ett mms: Haha, pappa trodde att jag skulle somna på en gång, men nu har jag kissat en gång å druckit vatten två ggr. Undrar vad jag ska hitta på härnäst? (med en bild på Elin)

Vilken mobiltelefon har du?
Sony Ericsson K800

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
6.15, men jag snoozar alltid!

Vem var den senaste som ringde dig?
Eva

Var köper du dina matvaror ifrån?
Den lokala ICA-affären

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Funkar även om jag sover lite, men ett önskemål är 7-8 timmar

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Loreena McKennitt

Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen vad jag vet

Har du gråtit offentligt?
Hm, ja på begravning om det räknas

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Jag har 2 tauteringar, vill göra en till men det är inget jag ska göra nu. Tänkte göra en teckning som Gustav eller Elin har gjort. Piercingar gillar jag inte.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nej, det kan lika gärna vara tjejen som bjuder, eller så betalar man var för sig

Äger du en iPod?
Japp, sedan en vecka tillbaka

Vilken är din favoritdrink?
Dricker väldigt sällan drinkar så jag är dålig på sånt

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nja, fullbokade vet jag inte. På jobbet är schemat ganska pressat, men fritid har jag rätt gott om

Vad var det senaste du åt?
Kanelbulle

Tror du att Gud är man eller kvinna?
Jag är inte ens säker på att gud finns, men jag tänker mig nog Gud som en "honom"

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Ingen aning. Men jag undrar hur de kunde komma på det långa och krångliga namnet Eva-Marie...

Gillar du senap?
Japp, Johnnys senap är bäst

Äger du en digitalkamera?
Ja 2 st

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ja, gillar inte alls att bli fotad

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
För längesen tyckte någon att jag var lik sångerskan i Yazoo, Alison Moyet

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej

Hur många resväskor äger du?
En

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Inte vad jag minns

Vad är du allergisk mot?
Kattungar

När var senast någon stötte på dig?
Det var ett tag sedan

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Inte särskilt stort, typ 10 affärer (Centrumhuset i Ljusdal)

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Två (jag har kökssoffa)

Använder du flip-flops?
Nej

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Jag skulle bygga ut huset och göra ett badrum så jag slipper duscha i källaren

Läser du för skojs skull?
Ja

Pratar du några andra språk?
Engelska bara

Har du en favoritblogg?
Många favoriter

När sov du senast på golvet?
Måste ha varit när jag var liten och sov över hos nån kompis

Gillar du att flyga?
Mja, men nödvändigt för att ta sig fram ibland

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Kommer ofta bra överens med killar

Kan du kasta macka?
Nej

Kan du vissla?
Väldigt dåligt

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja

Vad har du för väder?
Mulet, men blå himmel skymtar under molnen

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
Med en vän

Använder du huvtröjor?
Nej

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
O ja, just nu är särskrivning mitt största hatobjekt ;-)

Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
S

Tycker du att du är attraktiv?
Nej, gillar inte alls att titta på mig själv, det undviker jag

Vad åt du till middag senast?
Yoghurt och flingor

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Konstig fråga, ingen aning

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är konstigt att många av oss har svårt att se på sig själva... jag är likadan... jag vill önska dig ett fint 2008! *nyårskram*

Anonym sa...

Den här listan kopierar jag gärna. God fortsättning på det nya året!