2007-12-14

Fredag

Det har varit en händelserik vecka, full fart! Men nu lugnar det ner sig då skolorna går lite på tomgång inför jullovet. Skönt! Jag jobbar hela nästa vecka också men sedan ska jag vara ledig tills 7 januari.

Idag ringde läkaren angående röntgenbilderna. De kunde se att jag hade artros (förslitningar), men hon ville även diskutera med en ortopedläkare så jag skulle fixa en ny telefontid nästa fredag. Jag hoppas verkligen att det inte bara blir "ja du får vila och ta det lugnt, och försök gå ner lite i vikt". Jag är ingen expert, men det ÄR nåt fel med knät. Det har ju aldrig blivit riktigt bra efter mc-vurpan i augusti. Nåt fel är det. Jag menar, det är väl inte normalt att det knät plötsligt utan förvarning "brakar ihop" och det går inte att stödja på benet? Det gör skitont och känns som att nåt "ligger fel". Men som sagt, jag är ingen expert.

I morgon ska här göras julgodis och saffransbiscotti!

Inga kommentarer: