2008-02-20

Lillördag idag

Jag är på G igen känner jag. Japp, så är det. Känner mig faktiskt ganska glad och pigg. Jodå, jag satt och gäspade stort på p-mötet idag på jobbet, men ändå. Jag känner att det har lättat, trycket över bröstet. Jag sover gott och är ganska nöjd över tillvaron. Härligt!

Ikväll har Misan och jag varit på Järnvägs och ätit. Förrätt och varmrätt för 90 spänn. Det är halva priset på onsdagar. Det passar min plånbok just nu!

Min hemsida har legat nere några dagar. Det har visst varit fel på någon server. Ja ja, hrrmmmm.... kan inte såntdär, men nu är det fixat så då ägnar vi inte mer grubblerier åt sånt.

I morgon har jag telefontid med läkaren, då får jag troligen besked om hur det blir med knät. Operation eller sjukgymnastik blir det. Skitsamma vilket, bara jag blir bra i knät. Men sjukgymnastik känns som att det tar lååång tid, och mc-säsongen är ju i antågande, så det känns faktiskt lite oroväckande. Vet inte om jag kommer att kunna åka nåt i sommar.

Hur som helst, nu är nu och i morgon är i morgon!

Det här är mitt nya motto:

Det betyder: Jag tänker, alltså lever jag... ;-)

Inga kommentarer: