2008-02-15

Paniktänkande

Klumpen i magen angående knät har lagt sig nu. Jag är verkligen inte en sån som oroar mig för sjukdomar. Tvärt om så brukar jag kunna tänka att "det är säkert inget allvarligt". Men nu då jag inte är i bästa skick och känner mig lite down så blev jag direkt jätteorolig och hann tänka CANCER innan jag lugnade ner mig.

Självklart verkar det konstigt om jag fått någon svår sjukdom bara sådär, jag menar det onda i knät kommer sig ju av att jag kraschade med motorcykeln liksom. Inte får man cancer av sånt. Jag hoppas att jag får besked ganska snabbt i alla fall, så jag vet vad det är och om/vad de kan göra åt det.

I helgen åker jag till Sollentuna med SMC. Det blir möten och diskussioner, god mat, sova på hotell, lite öldrickning och annat trevligt. Vem vet, kanske lite hångel också! Nääää, skojar bara. Men man vet aldrig!

Trevlig helg alla!

1 kommentar:

Sofia sa...

marimba funkar inte idag... Du kanske har märkt det redan. Kram.