2008-02-14

Lista

Vad blir ditt namn baklänges? Aim Nosslo
Har du gjort en snöängel i år? Nää
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? Tio dagar när jag opererades för sköldkörtelcancer 1997
Hur många ggr har du legat på sjukhus? Tre gånger. Två ggr för cancern och en gång när jag tog bort halsmandlarna
Platt eller lockigt hår? Platt med lite självfall
Är du kär i någon? Nej
Vad gör du när det regnar? Beror väl på
Har en dröm gått i uppfyllelse? Nä inte vad jag minns
Vad har du för startsida på internet? Min egen hemsida; www.marimba.se
Vem ringde du senast? Tomas
Tycker du att sengångare är söta? Är inte det nån sorts apa? Nä inte särskilt gullig
Har du haft vattkoppor? Japp
Har du någon gång testat karate? Nej
Vilken mobilringsignal? Nån som följer med Sony Ericsson
Minimorötter eller pommes frites? Pommes frites
Första sporten du gick på? Ingen aning
Vad längtar du mest till just nu? Operation av knät
Hur gammal har du tänkt bli? Om jag får vara frisk så vill jag leva länge, typ 80
När åt du senast en fiskbulle? I grundskolan
Vad drömde du inatt? Minns inte
Vilken tv-serie är bäst? Greys anatomy
Kan du gå ner i spagat? Nej, definitivt nej!
Vad åt du senast? Thaimat
Höga eller låga strumpor? Låga
Vad är du mest rädd för i hela världen? Insekter
Har du varit kär i en kändis? O ja, i Ingemar Stenmark, Donny Osmond och en massa andra
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? Nej aldrig
Röd, grön, blå eller gul mjölk? Röd
Vad har du för färg på ditt påslakan? Cerist med mönster
Vad ska du döpa dina barn till? Har inga barn och det blir inga
Sommar eller snö? Sommar
Badbyxor eller naket? Hellre bikini eller baddräkt ;-)
Snyggaste läraren? Har inte något minne av nån sån
Är du mörkrädd? Nej
Har du någon gång haft på dig ett par trosor? Varje dag
Riktig gran eller plastgran? Plastgran är enklast men riktig luktar godare!
Tänt eller släckt när du ska sova? Släckt med klockradio eller tv på
Luktar dina fisar hallon? Hallon?
Godaste drickan till frukosten? Te
Senast lästa bok? Sängläge tror jag den heter
Vem kramade du senast? Min mamma som fyller år idag
Älskar du att sjunga? Ja om det är någon bra låt
Vill du bli president? Nä
Har du spelat tjej i en teater? Nej
Duscha eller bada? Beror på vad jag känner för
Kan du ditt mobilnr utantill? Ja
Har du tråkigt? Ja ibland
Har du gråtit i skolan nån gång? Minns inte
Stockholm city, Metro eller .SE? Ingen av dem finns här i bushen
Hur tar du dig till jobbet/skolan? Bil
Har du någonsin sminkat dig som punkare? O ja
Sjunger du på toa? Tror inte det
Vilken färg har din jacka? Svart
Använder du långkallingar? Nej
Är du höjdrädd? Ja
Vilket land vill du åka till? Marocko
Vad var det senaste som fick dig att skratta? Minns inte
Vad ska du göra NU? Hänga tvätt

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi är ett band som heter Aim Nosslo=)