2008-06-22

Midsommarhelgen

Midsommaraftonen blev en lugn tillställning. Tomas kom hit och vi satt och spelade kort, lyssnade på musik och pratade. Sedan hade vi planerat att åka till Torön där Stöldgods spelade. Eeeeh, jag kan säga såhär; vi stannade i ca 10 minuter, sedan vände vi. Det var rejäl fylla där och medelåldern var kanske 21 eller nåt. Vi platsade inte helt enkelt. Så kan det vara. Vi åkte lite småvägar och jag sightseeade Tomas lite istället.

Igår var vi på marknad i Järvsö. Det blev billigt. Köpte en trägaffel för 15 kronor ;-)

Idag tog jag fram min Triumph. Tvättade och vaxade den och smörjde kedjan. Tog sedan första turen sedan operationen. Var ju tvungen att se om det funkar att åka motorcykel. Det funkar tack och lov! Åkte runt och letade någon som ville bjuda på fika. Åkte till morbror 1, ingen hemma, hos morbror 2 satt jag och surrade en stund innan jag åkte till Siv på TupperWareparty. Orsaken till att jag åkte dit var inte dessa fantastiska plastgrejor utan valpen Bella. En goldenvalp med hur mjuk päls som helst. *vill ha*
Men tror ni inte på sjutton att jag beställde grejor för nästan 400 kr ändå på partyt. Jamen en lunchbox måste man ju ha! Och frysburkar likaså! ;-)

Bilder för några dagar bakåt finns i fotodagboken

Har även sträckläst en bok som rekommenderas, den här!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan också bestämma mig för att jag inte ska handla på "partyn" hemma ,kläder, plastprylar eller smink men jag gör det lik förbannat. :s
Kram

Anonym sa...

Hej!

Verkar som att du mår bra, vad skönt! Och redan 20 kilo - wow!! Nu måste jag spana in fotodagboken för att se om det finns några bilder på dig! :) Annars får du se till att ta några!

Kram!