2008-06-23

Äntligen!

Idag har jag äntligen fått äta mat för första gången på åtta veckor (tänk er själva, ÅTTA veckor...). Började planera redan för några dagar sedan vad jag skulle äta, hm... vågar mig inte på nåt som känns riskabelt. Fisk får det bli tänkte jag. Så jag åt 1/3 laxfilé, 2 små färskpotatisar och lite sås. Till det hade jag kokat morötter som smakade himmelskt gott! Det är alltså purékost som gäller en gång per dag så här första veckan, dvs "mjuk mat". I morgon ska jag nog äta ugnsomelett med lite fetaost som förhoppningsvis smälter, kanske någon champinjon också, smarrigt!

Viktrapport: - 23 kg sedan starten

Livet är underbart!

4 kommentarer:

Anonym sa...

gud vad häftigt! och vad bra det går för dig, härligt det måste kännas och ovant! har läst ikapp från op. första dag och till dagens datum, intressant läsning och hoppas på fler rapporter angående vikten. tänk vad fort du har rasat en massa kg:n! grattis!

ha det gott!

Anonym sa...

så härligt att läsa!!!
skönt!
krami

Anonym sa...

heja heja!

Anonym sa...

Vad roligt att det går så bra för dig.Även med hojandet :)
Egentligen borde ju all aäta lite och ofta.Kanske inte varannan timme men minst fem mål om dagen.Jag gör gärna det :)
Kram till dig...