2008-06-27

Fisk fisk fisk...

Nu har det gått fem dagar med purékost. Av dessa har jag ätit fisk 3 dagar, sen tog fantasin slut, hihi. Som tur var så var jag igår på en liten fikadejt med ett gäng tjejer som har eller eventuellt ska opereras. Man passar såklart på att fråga om tips på kost och fick ett bra tips; bakad potatis! Så igår åt jag det, blandade en röra med tonfisk, dill, keso och lite creme fraiche. Supergott!
Nästa vecka får jag äta purékost helt och hållet, dvs nu är det definitivt slut med att äta soppa. Tack gud! Jag kommer nog inte att äta soppa på väääldigt länge har jag en känsla av.

Idag kom ett litet paket med ett halsband som jag beställt. Det är två silverplattor som det står Gustav och Elin på. Jättefint! Bildbevis kommer i fotodagboken under kvällen.

Det blev även en liten hojtur igår. Morbror Magnus och jag åkte Tallåsen-Föne-Veckebo (letade nån såg som han ska leverera virke till)-Stocksbo-Åbo-Rödmyra-Grönås. Vi avslutade med fika på Condis i Järvsö. Mysigt men det blev kallt att sitta ute, brrr vad jag fryser lätt nu när jag äter lite. Jag som varit som en kamin jämt.

Youtube är beroendeframkallande. Den här fick blödiga mig att fälla många tårar:

1 kommentar:

Anonym sa...

Vicken fin liten film!