2008-06-01

Dan före dan före dan före dan!

På onsdag opereras jag!

ÄNTLIGEN säger jag bara. Det har varit jobbigt med denna strejk. Ställde in mig på att "det blir inte förrän till hösten" men när sköterskan ringde i fredags så hoppade jag nästan högt av glädje.

Nu räknar jag ner...



I övrigt då:
Åkte till Tomas i Gävle i fredags, vi var på den nya Indiana Jones på bio. Gäääsp. Ja den var precis som Indiana Jones ska vara + lite till. Både James Bond och Indiana är ju overkligt så det förslår, men det är ändå helt ok på nåt sätt. Men inte är det nån film jag köper till mitt dvd-bibliotek precis.

Var så trött och seg igår när jag kom hem från Gävle. Hyrde två filmer på Statoil, bl.a "Control" av Anton Corbijn som är min favoritfotograf. Han har bl.a fotat alla U2:s skivomslag, och jag har flera fotoböcker av honom. Men jag orkade inte titta. Så nu får jag lämna tillbaka filmen osedd. Tyvärr.

Idag gassar solen. En hojtur till Majas Café står på schemat idag. Härligt!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis och lycka till. Det ska bli spännande att få följa hur det går, för du bloggar väl med foton å så? ;-)

Anonym sa...

Gud vad bra att du fick en tid så snabbt ändå! Lycka till!

Anonym sa...

*gör vågen*

Lycka till!

Sofia sa...

Fasen va spännande! Skönt att du slipper vänta längre. Kram :)

Anonym sa...

Härligt att höra Mia. Jag hoppas att operationen går finfint. jag ska tänka på dig!

Kram Pitécissi