2008-06-03

Dan före dan...

Jahapp. Då var det dan före min Gastric bypass. Har precis packat en liten väska, har fyllt den med böcker, iPod och lite kläder. Man behöver inte precis ha galastassen på sig, det blir mjukisbrallor och t-shirts. Böcker bara måste jag ha med. Har precis börjat på Camilla Läckbergs Sjöjungfrun. Tar med en till bok också, utifall att...

Det känns inte alls särskilt gruvsamt. Operationen är inte alls läskig tycker jag. Jag är mest nervös för första dagarna efteråt. Typ om jag kommer att ha skitont osv. Det blir väl sängläge första dagarna gissar jag. Bäst att ladda upp med mycket filmer! Tur att jag har ett gedigert dvd-bibliotek.

I morgon bitti klockan 7 ska jag vara på avdelningen. Vid 9-10 tiden ska jag opereras. Om allt går bra så kommer jag hem på fredag eller lördag...

Wish me luck!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Önskar dig all lycka!!
//AKP

Anonym sa...

Hoppas det går bra nu. Kram!

Anonym sa...

Lycka till!
Kram Cissi

Anonym sa...

Detta är fantastiskt. Jag känner många som har haft mycket bra resultat från denna operation, i många år. Kram och lycka till :)

Anonym sa...

Åhhh... vad jag är nyfiken på hur du mår! Hoppas allt gick toppenbra.. kramar

Sofia sa...

Hur har allt gått tjejen? Är du mörbultad? Håller med Smulmia ovan. Jag är också hemskt nyfiken på hur det har gått. Massa kramar.