2009-08-23

Är det efterfest på eran balkong?

Nyss uppstigen ur badkaret efter ett pass BodyPump. Känns gött att ha tränat tre gånger denna vecka. Nu hoppas jag att detta håller i sig så jag inte tappar stinget. Vill komma igång så jag tränar i alla fall två ggr/vecka, helst tre. Till veckan blir det BP tisdag (om det inte är finväder och blir hojtur) och kanske BP torsdag också, har även bokat in mig på spinning på söndag.

Igår var Helén och jag ut. Vi var på Rosehills och lyssnade på Eldkvarn först. Tyvärr så regnade det en stor del av kvällen. Vi hamnade på efterfest på nattkröken hemma hos M & S som arrangerar det hela. Så nu kan man skriva i sin meritlista att jag varit på "efterfest med Eldvarn" haha. Jag kanske ska erkänna att jag inte sa ett ord till dem. Väldigt lugn och trevlig tillställning, men jag kände väl inte riktigt att jag hörde hemma där. Vi drog hur som helst vidare till Järnvägs vid halv ett eller nåt. Där var medelåldern.....eeeh.... typ 22 eller nåt. Ingen höjdarkväll med andra ord. Idag har jag varit lite seg i kolan, antagligen pga lite sömn, la mig inte förrän halv fyra men vaknade ändå klockan åtta i morse.

Styrelsemöte här hemma har det varit idag också, med SMC. Sju personer var vi och nu har jag bestämt mig för att tacka nej till förfrågan om att bli ordförande. Det blev lite turbulens ett tag eftersom det inte är "bara" att hitta någon som kan ta över ordförandeklubban efter Tomas som nu ska väljas som ordförande i SMC på riksnivå. Jag har funderat på detta ett tag. Känner väl som så att visst skulle jag kunna tänka mig ordförandeskapet, men jag är ju kassör nu och vem ska då ta den bördan? Jag tycker att det är en viktig post. Hur som helst så ordnade det sig då C tackade ja till att bli ordis, så nu blir jag kassör ett tag till igen... I morgon tar jag hojen till jobbet och åker vid 14-tiden till Rörberg för årets sista broms- och kurvkurs!

Fotodagboken är uppdaterad också!

Inga kommentarer: