2009-08-26

Onsdag 11.30

Igår var vi på hojtur. Vi åkte Nor-Nianfors-Iggesund och fikade i Hudiksvall innan vi åkte hemåt. Jag är lite petig med var man ska fika. Jag föredrar kaféer med hembakt bröd, stället vi var på igår - Skutan - har bara Delicatoprodukter att välja på. Inte så kul, men det duger ibland.

Det blir dåligt med träning denna vecka. Ska på spinning på söndag och hade velat hinna med något i mitten av veckan också men igår sprack det då pga hojturen. Lika bra det kanske, för det blev proppfullt på BodyPumpen igår. Det är ett oerhört tryck på passen nu, massor av folk. Hoppas det håller i sig, verkligen roligt.

Måste komma ihåg att lägga in ett nytt ord på min "feliga ord"-lista; Necessär, någon bekant till min morbror säger "Neckessär". hahaahaaa. Igår hörde jag en person säga "sektember" istället för "september" också.... hi hi

I måndags så hann jag in en snabbis på Köpis i Valbo innan jag skulle jobba på Rörberg. Skulle "bara köpa en funktionströja". Hm, jag kom ut med en kofta, 2 funktionströjor, 3 par trosor och 1 par jeans... Hittade äntligen ett par riktigt tajta jeans, typ stuprör. Det har jag velat ha länge men alla har varit för korta i benen. Nu har jag ett par. Sen har jag även beställt ett par stövlar på nätet. Lite shop-o-holic-varning här nu tror jag...

1 kommentar:

Marion sa...

Neckessär heheheheh!!!!!