2009-08-20

Hurtbulle

Nu har jag hunnit jobba nästan 4 dagar. Det känns bara fint det. Idag började alla elever i skolan. 9.30 var vi samlade i idrottshallen, alla elever från åk 3 till 9, alla lärare och så vi övrig personal. Vi presenterar oss och berättar vad vi jobbar med. Särskilt alla de små elverna sitter andäktigt och lyssnar. Efteråt kom en flicka fram till mig idag och sa "vilka fina tofsar du har på din blus". Så sött!

Annars så har veckan rullat på. Gympasäsongen drog igång med buller och bång. Jag testade BodyAttack i måndags och i tisdags var jag på BodyPump som jag ju kört förut. Tänkte gå på spinning på fredag men det var fullbokat tyvärr. Det känns otroligt skönt att ha kommit igång med träningen igen. Jag lovar att det känns väl att jag legat på latsidan sedan i våras. Kommer att fortsätta med BodyPump minst en gång i veckan och antagligen Spinning en gång också. Är lite sugen på Thai Chi också, men vill inte boka upp mig alla kvällar. Så här hurtig såg jag ut i tisdags:




Helgen som kommer: På fredag så är det Brobio, då ska vi skråla till Mamma Mia på Älvbron i Ljusdal. Missa inte det! Jag har även köpt biljett till Eldkvarn som spelar på Rosehills på lördag, det blir lite av höstavslut där då.

2 kommentarer:

Michelin sa...

Mamma Mia vart tar du vägen?
Va snygg du är..........
Nä nu måste jag börja röra på mig åxå.. Jag är 165 och väger 95 kg så jag bara måste, måste, måste......
Jag får väl titta lite mer på dig och hoppas att jag får lite inspiration....
Synd att ni fick regn vid filmvisningen, men det är ju bara så underbart att det anordnas... Hoppas det blir nästa år igen.
Har lagt in filmsnuttar på Vi Två från Mora spelningen , kanske du kan visa Ulla o Kjell vid tillfälle. Vi ska till Mora nästa år igen o spela.
Annars: Livet leker och solen skiner idag. WOW
Kram // Michelin- Berith

Madde S sa...

Wow, vad liten du har blivit :-)
Härligt kämpat!
Kram!