2010-02-23

En helt vanlig tisdag...

Idag när jag kom på jobbet så behövdes det någon mer som följde på en teater som åttorna och niorna skulle på i Ljusdal. Jag hade möjlighet så jag åkte med. Riktigt bra var den. Handlade om klimatförändringar.

BodyPump ikväll, massor av folk, det blev t.o.m överfullt men jag fick tack och lov en plats. Har ont i ett knä, det kändes först i lördag på MRL-passet och kändes ännu mer idag, särskilt när vi tränade ben. Inte kul.

Har bokat hotellrum i Östersund i påsk. Mamma och jag har de senaste åren åkt bort under påsken och så även i år. Fyrstjärnigt hotell mitt i stan, inte helt fel. Östersund är en mysig stad. Skulle även vara roligt att hälsa på Robert, som bor några mil från stan. Hoppas det ska hinnas med också, om han inte är bortrest då det är påsk förstås.

Inga kommentarer: