2010-02-04

Läget under kontroll

Så var vecka 5 snart slut då, oj vad fort det går...
Har haft en behaglig vecka på jobbet. Samlat in lite gymnasieansökningar på olika ställen och planerat vårt genusprojekt. I morgon ska Kristina och jag träffas för en hel dags planering. '

I morgon eftermiddag hämtar jag Gustav och Elin eftersom Uffe skulle jobba lite längre.
Åååååå vad mysigt det ska bli att ha dem hos mig några timmar. Träffade dem igår också, finaste finaste gullungarna! ♥ ♥ ♥ Jag har bakat Gurras favoritsockerkaka ikväll ;-)

Har inget särskilt inplanerat i helgen, tror jag ska vila från MRL-passet på lördag eftersom jag fortfarande har en infektion i kroppen pga den förbaskade tandvärken. Viktfika är det på lördag dock, vi är ett 10-tal som skall träffas. Trevligt! Lördag kväll blir det väl till att titta på Melodifestivalen gissar jag, det missar jag ogärna.

Pratade med Mimmi igår och eventuellt åker jag ner och hälsa på under sportlovet. Skulle vara trevligt, kul att träffa ungarna och kanske lite shopping, även om väl alla pengar går till tandläkaren nu. Vet ni vad det kostar med rotfyllning? Runt fyra tusen sägs det. Oooops, det var visst tandläkare man skulle haft som yrke ;-)

Jag läste en mc-tidning idag och jisses vad jag längtar till sommaren!

Inga kommentarer: