2010-02-02

Lite gnäll å så...

Jorå, tandvärken är kvar. Jag blir tokig! Var i alla fall iväg och tränade BodyPump ikväll. Skönt!
Det är väl inte det ultimata att förete sig med när man har en infektion i kroppen men jag vill inte "tappa" träningen nu när jag kommit igång. Få se hur jag gör med MRLen på lördag.

Har några irritationsmoment som jag måste få ösa ur mig; klicka på röda krysset ni som inte orkar med gnäll:
-Jackie Ferm, hon är inte den vassaste kniven i lådan va?
- Tv-reklamen för ADbildelar (osäker på namnet) är såå töntig, ni vet; "Det är nemas problemas"... Gaaaaaah!
-Sen är det nån reklam för kök också, som är dubbad. Urdålig!
- Hur fasen ska jag får råd till att plastikoperera mage+armar+lår. Är det nu det är dags att börja spela på trav eller nåt?
-Varför ska jag betala 15 kr mer för en portion nachos än om ett barn köper en likadan portion? Ruskigt irriterande!

Ja det var det, tack för att ni lyssnade ;-)

Åsså gillar jag den här låten:

3 kommentarer:

Mia sa...

Jackie är nog vassare än du tror ;)

Mia sa...

Svar till Mia: hihi, jo det är hon kanske, men på nåt sätt totalt gränslös och blir totalutnyttjad pga detta. Nu tog hon ju visserligen hem segern i PH men det är ändå nåt som inte stämmer... ja det är iaf min åsikt.
;-)

Anne sa...

Hej.
Jag tokälskar den låten.
Jag trodde att plastikkirurgin ingick i den operation du gjort. Har hört att en del får den betald?

Hoppas tandvärken gett med sig. Själv har jag tokont i nacken så jag träningsvilar lite.
Kram