2010-02-14

Helgen...

Nu har jag inte tagit en enda värktablett sedan i torsdags kväll. Tandvärken är borta! Hur underbart det är är svårt att beskriva, men efter fyra veckors konstant tandvärk så kan jag säga att jag är i himmelriket!

Har varit på BodyPump ikväll. Mycket folk som vanligt. La på extra vikter och det känns nu efteråt. När jag började med BP så hade jag enkilosvikter på stången = 2 kg. Nu har jag 17 kilo på stången som mest. :-)

Igår var Anna-Lena här, vi lagade mat och tittade på melodifestivalen. Svagt startfält tyckte jag.
Var grymt trött så när hon åkte hem så gick jag och la mig. Vid tolv så sov jag. Jag som är uppe till halv ett på vardagarna och ännu längre på helgerna!

Idag har jag plockat ihop lite loppisprylar som jag kört till min brors garage där det ska bli loppis så småningom. Har även grattat min mamma som fyller 63 år idag. God Schwarzvaldtårta avnjöts...

Inga kommentarer: