2010-02-16

Nytränad

Sitter i soffan i morgonrock. Nyduschad efter ett pass BodyPump. Hade samma vikter som i söndags och jag orkade nästan inte när vi körde armar... Riktigt jobbigt pass ikväll. Massor av folk, stänger och vikter räckte precis till alla... Känns skönt att ha kommit igång med träning tre gånger i veckan. Mår väldigt bra av det!

Vi håller på för fullt med vårt genusprojekt på jobbet Kristina och jag. Idag tror jag vi pratade med varann i telefon 3 eller 4 ggr ;-)
Ringde och kollade vad lite olika föreläsare kostar. Jisses, jag ska nog byta yrke. 30.000:- + moms och eventuella omkostnader för 6 timmar. Inte illa!

Jag köpte mig ett par täckbyxor igår, för nu jädrar ska jag testa att åka slalom! Har inte åkt på närmare 25 år men nu är jag sugen. Ska få låna brorsans skidor och pjäxor har jag blivit lovad. Undrar om "det sitter där" eller om man får börja ploga igen hehe...
Både Gustav och Elin åker slalom så de får väl lära faster de kanske!

Inga kommentarer: