2010-02-26

Friday I'm in love...

Nä låt er inte luras av rubriken. Ingen kärlek här inte. Men en bra låt med the Cure är det, eller hur? Idag jobbade jag bara halva dagen. Åkte sedan till Hudik med Anna-Lena. HÄmtade mitt pass och så åt vi lunch och shoppade lite. Jag köpte en tunika på rea på Indiska och en annan på KappAhl som jag känner på mig är en som jag inte kommer att använda. Urkorkat tycker ni väl. Men allvarligt, känner inte ni så ibland? Att ni blir osäkra på vissa plagg? Alltså man kan tycka att det är skitsnyggt, men det är ändå nåt som inte känns riktigt 100% bra. Vissa kläder är för mig "tjockiskläder", dvs kläder som jag hade när jag var tjock men kanske ändå passar nu. Dem kan jag bara inte använda eftersom det känns helt fel.

La mig i soffan vid halv sju och här ligger jag fortfarande kvar. Har varit så fruktansvärt trött hela kvällen. Typiskt fredagar, är alltid seg då. Men har ändå lyckats hålla ögonen öppna ;-)

Tittar precis på OS och curlingdamerna i final. Men ger nog upp strax. Kan inga regler så jag förstår inte så mycket av det hela. Antar att det handlar om att få sina egna stenar kvar i "boet" och putta ut de andras. ;-)

1 kommentar:

Nina sa...

Vattengympan är på måndagkvällar och onsdagseftermiddagar. Så skönt att ha kommit igång, längtat så!!! Nu blir de vattengympa två dagar iveckan å promenader, så får jag testa på annat sen..