2008-03-02

Helgen som gick...

Söndag kväll. Mår lite halvtjyvens. Har haft magsjuka två gånger i hela mitt liv, så det är nog hellre den pasta jag åt på Take Off i Bollnäs som spökar. Blir ofta väldigt dålig i magen av viss mat. Pizza t.ex, efter fem minuter typ får jag springa på toa. Så jag äter väldigt sällan det.

Helgen som gick: Fredag var mamma och jag på Ikea. Fick jätteont i knät, jag är väl ett pucko som åker på shopping när jag inte är bra i knät?!? Jamen... det var ju saker som jag liksom "måste" ha! ;-) Köpte ett överkast på Indiska och lite smågrejs på Ikea.

Igår kom Tomas hit. Vi åt mat, tittade på "Mello" och sen spelade vi spel, surrade och skrattade samt drack öl och även Baileys. Jag blev lite småfull och först vid halv 4 gick vi och la oss. Kände mig lite halvbakis idag faktiskt.

Idag har vi varit på möte med SMC i Bollnäs. Jag åkte med Tomas och tog bussen hem mot Ljusdal. Det var på bussen som illamåendet började. Blä! Försöker alltid att tänka på nåt annat när jag blir illamående. Jag tror att om man sitter och tänker "fy vad jag mår illa, är jag inte lite spysjuk". Ja då BLIR man dålig!

För övrigt så var väl Charlotte Perelli självskriven till Globen? Bengtzing gillade inte vi nåt vidare, hon lät som hon alltid gör. Jag tyckte Nordman var ganska bra, men Tomas tyckte de var urdåliga. Jag trodde att han "vad-han-nu-hette-med-bulan-i-brallorna" skulle gå vidare. Hans låt var verkligen en typisk schlager, även om inte jag gillade den direkt.

Sätter en slant på att Perelli tar hem hela skiten!

1 kommentar:

Sofia sa...

Garvade åt ditt inlägg. Bulan-i-brallan-killen :) Jag röstar i allafall på E-type och The Poodles. Fast det är mest för jag gillar DOM som fan - låten var ingen höjdare ;)
Kram.