2008-03-28

Vad använder du varje dag?

Vi har väl alla våra ritualer när vi gör oss i ordning på morgonen. Favoritsmink, parfym och annat. Vissa saker gillar man mer och andra mindre. Jag testar gärna nya produkter!

Jag använder för det mesta produkter från Oriflame eftersom jag säljer det, men ibland finns det annat också. Det här är mina favoriter just nu:
Schampo: Brunette goddess från TIGI
Balsam: Dumb blonde från TIGI
Duschcreme: med mango & yoghurt från Oriflame
Bodylotion: Body cream från Oriflame
Ansiktstvätt (tvätta aldrig ansiktet med tvål!): Aloe vera från Oriflame
Deo: LdB
Dagcreme: Supreme day creme från Oriflame
Hårprodukter: först lite "Queen for a day" volymspray och sedan "Small Talk", båda från TIGI
Concealer: i stift från Max Factor (urgammal, finns inte i sortimentet längre)
Mascara: Masterpiece från Max Factor eller någon från Oriflame
Ögonpenna: mörkbrun från Oriflame
Puder: fast puder från Oriflame (används bara ibland)
Ögonskugga: Oftast någon brun eller grön nyans från Oriflame eller Face (används bara ibland)
Läppglans: Redbud eller något med bara lite färg från Oriflame
Parfym just nu: Christina Aguilera

Finns det något ni inte klarar er utan? Kom igen nu, jag vill veta era favoriter. Gärna vad ni killar använder också...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det mesta jag använder kommer från HM. Shampo från Wella, balsam använder jag inte. Mascara från Meybelline

Anonym sa...

Redkens anti-snap i håret är super mot frissigt hår!
Och så använder jag såklart i.d-puder. Mineralsmink så man ser lite snygg ut och mascara från Max factor!
Tjing

Anonym sa...

Här kan du se vilka produkter jag använder! :-)