2008-03-26

Internetstrul

Jag har varit utan internet sedan i måndags. Hann surfa lite och svara på enstaka mail efter jag kom hem från Gävle. Sen började det strula. Det gick inte att hämta hem mail och att komma ut på internet var i princip omöjligt, det var som att bada i sirap helt enkelt.
Jag trodde min dator höll på att säga goodbye, men det visade sig vara modemet. Idag var jag på LjusNet och hämtade ett nytt modem helt gratis. Eller ja gratis å gratis, jag fick binda mig till ett års internet med dem, men det hade jag inget emot. Det har funkat utmärkt de 5 åren jag har använt dem. Modemet funkar utmärkt... tack och lov, jag har ett liv igen! ;-)

Gjorde ett ryck idag och putsade köksfönstren, min älsklingssysselsättning... NOT!
Men nu är det lite mer "vårigt" här hemma i alla fall, skönt att ha det gjort. Sen fikade jag på Finess med två trevliga tjejer och en liten söt tjej.

Annat nytt är att på tisdag ska jag på ortopeden och få besked om knät. ÄNTLIGEN! Jag bävar för att det blir väntetider och annat. Jag VILL åka hoj i sommar!

1 kommentar:

Anonym sa...

28/5 kl 19 blir det ljusparty hos mig.
Mamma kommer, och Annika kommer.
Du är välkommen om du vill =)
Det är en tjej som heter Madde som kommer hålla i det hemma hos mig. Om du vill boka in dig för en egen visning hemma hos dig så funkar det bra att göra det på partyt hos mig!
//AKP

http://akp.blogg.se