2008-03-06

Smakråd tack...

Det är dags för nya brillor. På Synoptik i Ljusdal har de just nu erbjudande "köp 1 par och få ett par gratis". Självklart så är inte erbjudandet så bra som det låter, men jag ska se om jag hittar något jag gillar i alla fall. Det par man får gratis är det inte bara att välja och vraka vilka man vill ha, men man kan lägga till en slant och få ett par snygga. Det är inte säkert att det blir någon affär heller. Det finns fler optiker här i "byn" nämligen. *vinkar till Irene*

De här 4 paren har jag i alla fall valt ut. Nr 3 finns i både svart och brunt, men tyvärr syntes inte det på bilden så jag tog bara med de svarta.

Vilka tycker ni är snyggast???







7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker 3:an var snyggast. Fräsiga och de passar du bra i.

Anonym sa...

Jag röstar på nr 4!

Kul idé att lägga ut i bloggen!

Anonym sa...

Jämt skägg mellan 3-4, de var båda snygga! Första paret faller på färg och bredd.

Anonym sa...

2:an tyckte jag var snyggast men du klär i alla 4.
Svårt sånt här. Dags för mig med att köpa nya (har linser men varierar på hemmaplan) och jag som har en sån beslutsångest lär inte kunna välja utan att ha med mig hjälp.

Vilka känns trevligast ? Vilket par ger dig en känsla ala JAAA?

Anonym sa...

Jag gillar nr 4 bäst. Alla var ju ganska lika utom nr 1 då kanske som såg lite större ut.

Om du ska ha 2 par så röstar jag på nr 3 och 4.

Anonym sa...

4!

Anonym sa...

Nummer 2 & 3 tycker jag är klart snyggast. Kul att få se vilka du väljer mellan.