2008-05-13

Lista

Stal den här hos AKP:

Lovar du att vara ärlig? Japp
Du heter: Eva-Marie Christina Mia Olsson
Smeknamn: Emo
Låt just nu: Release me med Oh Laura
Om du röker: Nej
Beroende av: Bekräftelse
Vad tror folk om dig: Att jag har skitbra självförtroende och inte är rädd för nåt
Stämmer det: Nej
Var får du oftast dina komplimanger från: Oj... brukar inte få komplimanger, men brukar få höra att jag är bra på mitt jobb ibland, oftast från lärare
Brukar du skratta för dig själv: Det händer, men inte särskilt ofta
Vad står det i ditt senaste inkomna SMS: Hej! Är nu framme, allt har gått bra. Kram
Vilken är din favoritmålning: Tavlan i mitt vardagsrum som jag köpte för pengar jag fick i 40-årspresent.
Vart bor du: I eget hus i Tallåsen, Ljusdal
Trivs du där: O ja
Vad har du för mobiloperatör: Telia
Är du allergisk mot något: Ja, kattungar
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: Gå ner i vikt
Hur svarar du i mobil: Mia
Vad sa den du pratade senast med i telefon: Ja vi syns där halv sju
Antal sömntimmar inatt: Typ 7
Sov du ensam: Ja
Tycker du om din pappa: Min pappa är död, men ja, jag tyckte mycket om honom
Brukar du komma i tid: Alltid
När mår du bra: Med vänner som gör mig glad, med Gustav och Elin
När blev du fotad senast: I söndags
Vanligaste färger på dina kläder: Svarta
Vad tycker du om fötter: Äckligt
Är du smart: Normalsmart ;-)
Vem/Vilka saknar du just nu: Gustav och Elin
Favoritdryck på morgonen: Dricker inget på morgonen
Är du blyg: Nä
Sysslar du med någon sport: Nej
Vill du hellre ha mail än brev: Ja
Tror du på kärleken vid första ögonkastet: Ja
Har du spytt offentligt: Inte vad jag minns
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: Farmor... och så en massa andra också såklart
Är du nöjd med ditt liv: Skapligt, men mycket hade jag velat ha ogjort
Om inte, vad vill du ändra på: Mycket
Är du bortskämd: Nej, det tror jag inte
Tycker du denna utmaning är meningslös? Nej, kul!

Inga kommentarer: