2008-05-11

Söndag

Igår hade jag en riktig slappardag. Jag behövde det.
Fredag var nämligen en hektisk dag på jobbet (sista dagen för omval för niorna) och direkt efter jobbet åkte jag hoj till Lingbo och årets Gökotta. Det är alltså en tradition som knuttarna i länet har, vi åker till Lingbo, grillar korv, går tipsrunda och surrar. I år var det över 500 hojar som kom. Hur som helst, i Lingbo stod Tomas och jag och delade ut lotter till alla (typ 600) besökare. Efter ett tag så kände jag mig lite snurrig så jag gick och satte mig och vilade. Men näe, jag var fortfarande yr. Behövde vatten, men vart f-n hittar man vatten när man är mitt ute i skogen och det bara finns ett utedass? Kände att jag bara ville hem. På vägen hem stannade vi på Max i Bollnäs och där åt jag en av mina soppor. Vips, så blev jag pigg igen. Det var alltså mat som fattades.

Idag är det söndag och jag ska strax åka till Söderhamn. Vi har Grundkurs där med SMC och jag ska stå i registreringen, ta emot folk och visa dem vidare alltså. Vi hoppas på mycket folk idag, det är nämligen kanonväder. Det kanske dyker upp några bilder i fotodagboken i kväll!

Inga kommentarer: