2008-05-08

Studiebesök

Idag har jag varit med fyra elever på studiebesök på ett gymnasium i Ånge, eller rättare sagt Torpshammar. Det är ett sorts räddningsgymnasium kan man säga. Vi blev väldigt väl mottagna och det var idel lovord från eleverna när vi åkte hem. Alla var glada och nöjda efter besöket. Har en känsla av att Torpshammar får fyra nya invånare till hösten! Två foton från dagen finns i fotodagboken, som för övrigt är uppdaterad flera dagar bakåt...

I tisdags var det hojtur. Vi var 14 pers på 12 hojar som åkte till Delsbo och fikade. En lagom tur för mig, känner mig inte alls på hugget för hojåkning, en lite konstig känsla eftersom det är mitt största intresse. När jag får börja äta igen så har jag ju mer ork och då får jag väl ta igen det jag har missat då ;-)
I morgon ska jag åka till Lingbo. Tar hojen till jobbet och åker direkt därifrån. Hoppas att vädret blir bra, orkar inte med att åka i skitväder!

Ja det var väl allt för idag det då...

Inga kommentarer: