2008-05-20

Mrs Martyr

Läget är oförändrat. Det är åt helvete helt enkelt. Stapplar mig fram på kryckorna mellan fåtöljen i tv-rummet och toa eller kök beroende på behov. Äter mina soppor och dricker vatten. Har tittat på Oprah, repris på Vänner, Animal Planet och lite repriser idag och även hunnit med en film "Den bästa av mödrar". Sevärd film!
Har även ringt ortopeden - där var det helbommat pga strejken, de svarar inte ens i telefon fick jag veta. Så jag ringde hälsocentralen här hemma. Pratade med en jättetrevlig sköterska, vi kom överens om att avvakta och se om det känns bättre till veckan. Om inte, så ska jag åka in akut. Inte vet jag vad som blir bättre av det, men kanske kan det skynda på operationen?!?

Så.... nu har jag varit martyr tillräckligt.

Har även fått ett glädjande besked idag som jag inte får avslöja förrän till veckan.
Å sen visar vågen på -10 kg. Alltid något!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår att det är jobbigt nu... men GRATTIS till - 10 kg iaf :-) !!!

Anonym sa...

Vad kul med viktminskningen. Du är så duktig som kämpar på!

En till hemlis? Vad spännande!

Anonym sa...

Du brukar väl aldrig gnälla? Jag ser inte dig som någon martyr, han har du här...(;-)
Stort grattis till de borttappade kilona... härligt!

Anonym sa...

Martyr får man vara ibland, man kan ju inte vara positiv jämt! ;-)

Stort grattis till dina förlorade kilon!