2008-05-29

Kanske, kanske inte

I morgon eftermiddag får jag till 99% besked om det blir någon operation före sommaren eller ej. Har jag aldrig bett till gud tidigare så tror jag att jag ska göra det nu! De har lyckats få ja till en operation och jag står som nr 2. Om det blir ja så blir det op på onsdag i nästa vecka! Blir det inte då så blir det inte förrän i september. Jobbig tanke...

Jag har minskat 12 kg. Känner mig peppad och glad och faktiskt lite smalare också även om jag inte ser det när jag tittar i spegeln. Får lite kommentarer om att det syns och det känns jättekul!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Håller tummarna för att du får göra din resa!

Anonym sa...

Åh, Jag hoppas verkligen du få op före sommaren. Ska hålla tummarna för dig!!!

Sofia sa...

Håller tummarna jag med. Kram :)