2008-05-06

Strejken...

Pratade precis med sköterskan på kirurgen. Det ser ut som om strejken kan sätta käppar i hjulet för min operation. Jäkla skit!

Hon kan såklart inte säga något till 100%, jag får definitivt besked på måndag nästa vecka. I värsta fall får jag fortsätta med Modifasten i 2 eller 3 veckor till. Hur ska det gå? Hon sa då att då måste jag tillsätta ett mål per dag med vanlig mat, annars orkar inte kroppen med. Typ att man äter sallad en gång per dag eller nåt.

Denna veckas operationer är inställda så det ser mörkt ut för min del. Jäkla skit!

Idag är jag också ovanligt snurrig och känner mig inte alls på hugget. Skulle helst vilja ligga hemma i soffan och glo på tv.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Håll ut! Du klarar det. Håller tummarna för att din op bli av så snart som möjligt!

Anonym sa...

Nej vad trist att din operation är i riskzonen, hoppas att det löser sig så att du inte behöver vänta så länge!

Anonym sa...

Ska hålla tummarna att din operation blir av som planerat! Hur går det annars då? Känns det ok med modifasten eller bara jobbigt?

Anonym sa...

ja, nu har ja äntligen fått tummen ur och bokat en tid :D
Jag har redan hittat vad jag vill gå, men ska se om hon kanske vet nåt ännu bättre. Sen ska hon få hjälpa mig med ansökning osv.
fasen man kan ju INGET om sånt!!
Tur de finns såna som er som kan =)
//AKP