2008-11-10

När

När skrattade du senast?
Tror att jag skrattar varje dag, men om inte så blev det många skratt i lördags på festen. Jo förresten, jag skrattade till lillkillen i "2½ män nyss" han är så jädra rolig!

När såg du en bra film senast?
I söndags såg jag Sex and the City, helt klart sevärd

När grät du senast?
Minns faktiskt inte, men jag blir väldigt ofta rörd, av tv-program t.ex

När blev du arg senast?
Oj, riktigt arg var det väldigt längesen jag var. Minns inte...

När uppfylldes du av ett lyckorus?
Hm, när kan det ha varit då? Ja säkerligen någon av gångerna som jag klivit på vågen den senaste tiden. Eller kanske när jag ser mig själv i spegeln och ser skillnaden på förr och nu

När hånglade du senast?
I lördags faktiskt ;-)

När köpte du något som du egentligen inte hade råd med?
Hm, köper aldrig något så jag hamnar i kärvt läge direkt, men visst köper jag mycket onödigt. Men inget dyrt. Det är väl kläder eller prylar då kanske... kommer inte på något särskilt.

När gjorde du en god gärning?
God gärning, vad är det? Men jag hjälper många på mitt jobb. Står till tjänst med information av olika slag t.ex.

När var du kär senast?
Det var ca 1,5 år sen

När kände du frustation senast?
Hm, blir ganska lätt frustrerad och irriterad i trafiken. Det måste ha varit en sådan gång.

När gjorde du något galet senast?
Jag gör sällan något galet nuförtiden

När kände du dig nöjd med något du gjort?
Känner mig nöjd hela tiden med den operation jag gjort som hjälpt mig att gå ner i vikt

När kom du på dig själv med att tänka "varför gjorde jag sådär"?
I lördags ilade en sån tanke förbi...

När kände du att denna lista är för lång?
Nä, jag gillar listor, så den är inte alls för lång!

När fick du uppskattning av dina vänner senast?
Senast idag då en vän tackade för hjälpen med en grej jag hjälpt henne med

När kände du senast att du skulle kunna tänka dig att rymma iväg för ett tag?
Det var längesen, men det har hänt att jag känt så. Var lite inne på att flytta härifrån för några år sedan. Men nu trivs jag

När blir man stor?
Jag tror att man blir stor när man slagit sig till ro, när man är nöjd med jobb, privat situation etc. Då är man "stor"...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är roligt med listor, jag funderar fram och tillbaka på att starta en blogg jag med eftersom jag tycker så mycket om att läsa alla bloggar. Men jag har inget att skriva!!!

Kanske skulle jag bara ha med roliga listor *S*

Kramis
PS. Hångel i lördags??? Spännande!!!!!

Anonym sa...

Hej Mia.

Jag gillar att läsa sådana listor men är kass på att skriva själv.
Vad härligt att sälja för så mycket pengar och vad kul att köpa nytt!!!
Hoppas du mår alldeles utmärkt för övrigt Kram Anne

Sofia sa...

Håller med Marion. Hångel i lördags?!?!?! Låter väldigt spännande ;) Kram.

Jerry sa...

Tråkigt att inte Blogspot och Wordpress trackbackar varandra. Så du får jag skriva in att även jag svarat på listan. Kul grej...
Hoppas att allt är bra med dig?
Kramen!