2008-11-09

Seg söndag

Precis hemkommen från årsmöte i Orsa. Det var längesen jag var så seg "dagen efter". Oj vilken huvudvärk och oj vad jag har varit trött. Årsmötet gick bra och festen på kvällen var trevlig, folk droppade dock av rätt tidigt eftersom de flesta varit där redan från fredag och säkert festat till även då. Dansade gjorde jag också, ja alltså foxtrot, eller säger man styrdans nuförtiden kanske? Det var typ 100 år sen jag dansade sist, riktigt roligt var det! Ja faktiskt var kvällen trevlig ända till sista minuten frampå småtimmarna ;-)

Uppdaterar summan på Traderaförsäljningen, det var 6.200 jag hade sålt för. Inte illa va?!? Här är länk till "min" sida om någon är intresserad...
http://www.tradera.com/search/result.aspx?alias=marouschka
Just nu är det bara en auktion där, den enda som inte blev såld av alla jag la ut. men det är nya kläder på ingång, jag har rensat ännu mer i garderoben. Tyvärr har jag fått inse att vissa kläder kan jag inte spara, även om det är mina favoriter. De är FÖR stora!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kunde vi ta en fika på fredag?? Säg bara en tid så kommer jag till finess :)

Anonym sa...

Ska hämta Thea på dagis kl 14 så vi kommer kanske kvart över eller så om inte Thomas kan hämta henne...

angela sa...

Ja.. jag nappar på en fika på fredag jag med :)