2008-11-07

Tradera

Ah, la ut kläder på Tradera förra veckan. Ja ni minns kanske min stora klädhög som jag inte låtsades se när jag gick förbi ;-)
Var tvungen att tag i det kände jag, så jag fotade och la ut beskrivning på alla kläder, pust... Tänkte att "ja men nåt plagg kanske man kan bli av med"... Guess what? Jag har sålt för 5.900kr!!! Ja det är sant, nästan sextusenpix. Det blir ett väldigt arbete med att packa, skriva adresslappar etc för alla försändelser, men jag tror nog att timpenningen blir rätt bra ändå om man slår ut det. Har börjat på en ny hög, allt gammalt är för stort nu. Vissa kläder spar jag för att "den här tycker jag ju så mycket om". Men det är bara att inse, jag klär inte i de kläderna längre, de är FÖR stora.

I morgon åker jag till Orsa, det är årsmöte med SMC. Vi är sju från länet som åker och det blir rajtan tajtan på kvällen. Ska bli jättekul faktiskt!

Första sändningen almanackor anlände igår. 43 stycken blev det. Har några till som ska göras, så ni som är intresserade hinner än, senast nästa fredag måste jag få beställningen. Läs mer här

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppsan, det var verkligen bra försäljning!

Trevlig helg!!!

Anonym sa...

Oj, härligt! Jag fundera på att lägga upp några halsband på tradera för att kolla om det går att sälja. Jag har så många att jag inte kan göra några nya än på länge...

Anonym sa...

Jag har oxå funderat på att försöka sälja ett par lådor kläder på Tradera, men tar dom inte ut en viss procent på försäljningen??

Det som även har stoppat mej är TID...
Jag har inte Tiiid...
Fan kan nån stoppa klockan - den går för fort ;)

Ha en underbar dag!

Duuu föresten - BARA 5 kg kvar - Redan???
Helt oootroligt va snabbt du har gått ner i vikt Mia!
Å jag som är glad att jag har gått ner ca 4 -5 kg på några månader...

Tjingeling!!!

Anonym sa...

Åh va kul med Tradera!!!
Ser att du har snö; fy va orättvist!!
Krami