2008-11-04

Home sweet home

Jag är hemma igen och nog måste jag då klämma i med ett "borta bra men hemma bäst". För aldrig är det väl så skönt att komma hem, som när man varit borta flera dagar/nätter, sovit i andra sängar och helt enkelt inte känt sig riktigt hemmastadd. Hotell i all sin ära, men nog är ändå sängen hemma bäst?

Shopping blev det dåligt av pga skral kassa, men nya jeans samt ett par stövlar typ mc-boots för 50 kronor kom jag i alla fall hem med. En tunika som jag fick pruta en hel del på pga en fläck hänger också i min garderob nu. That's it.
Längre uppdatering kommer i morgon. Typ

Å hörrni, minus 45 kg nu. Fem kilo kvar. Målet är i sikte!

3 kommentarer:

Anonym sa...

45 kilo. Man tappar hakan. Du är otrolig!

Sofia sa...

Det måste kännas en otrolig skillnad för knän och så nu med den viktminskningen. Så himla häftigt är det :) Jag har själv gått en långpromenad på lunchen. Var jätteskönt för solen sken så fint. Kram.

Anonym sa...

Låter som om du kanon fyndat! WOW -45!!! You go girl ;)