2008-11-26

Målet är i sikte!


Helt ofattbart, jag har bara 2 kg kvar till min målvikt. Ynka 2 kg, fattar ni? Jag förstår det nästan inte själv. Har dessutom tappat 40 cm i midjan märkte jag när jag mätte mig ikväll.

Ikväll har jag varit på Öppet Hus på Slottegymnasiet. En f.d elev gick förbi och jag hejade glatt. Hon såg helt frågande ut: -Vem är du? Frågade hon. Jamen, jag är ju din gamla SYV! Hon tappade hakan totalt. Nu är det ju bara 1,5 år sedan jag såg henne sist och i min spegel ser jag inte särskilt annorlunda ut. Men har man inte sett mig under tiden jag gått ner så kan jag förstå att det kan bli lite konstigt.

I morgon är det enskilda samtal + möte med intagningskansliet + personalmöte + personalträff på kvällen.

Men sen är det äntligen helg!

4 kommentarer:

Sofia sa...

Fasen va häftigt! Jag tror du kommer att gå ner mer än 50 kilo när du fortfarande går ner i ganska rask takt :)
Stor kram.

angela sa...

*WOW*.. känner att jag borde skaffa ett bredare ordförråd snart :)
Men jag är helt impad av din viktminskning!
Stort *Grattis*!

Anonym sa...

40 cm?! Oh my god, det är ju helt galet mycket! :)

Anonym sa...

Wow!! Du är så himla duktig!!