2009-05-19

Home sweet home

Vad skönt det ändå är att komma hem till sitt lilla krypin!
Vi har haft underbara dagar i Amsterdam. Kom hem i natt och gick och la mig tidigt i morse. Vädret har varit sådär. Regn emellanåt och det har blåst en hel del tyvärr. Kommer att lägga ut en liten reseberättelse så fort jag har fått ordning på alla bilder.
Kan i alla fall rekommendera Amsterdam, en oerhört mysig stad. Nära till allt på något sätt...

Idag har jag "lullat på" bara, har tvättat flera maskiner, varit och grattat mormor som fyllde 84 i lördags. Handlat lite och premiärklippt gräset. Det var nästan så att lien skulle fram nu, jisses vad långt gräset var.

Faster och Fido har varit här och fikat ikväll. Jag har även rensat lite ogräs och planterat gladioluslökar som jag köpt i Amsterdam.

Nu ska jag inta tv-soffan. Tröttheten kommer smygande känner jag...

2 kommentarer:

Millan sa...

Men välkommen hem,då!
Ska bli roligt att läsa o se din berättelse sedan!
Kram kram!

Sofia sa...

Ska bli kul att se bilder sen från din resa :)
Kram.