2009-05-10

Pussel...

Jöhöpp. Vaknade 05.00... i soffan! :-(
Var så seg igår och hade bestyrigt med mina ben som bara "kröp". Men nu är krypet borta. Skönt det. Fick en svindlande idé om att jag skulle cykla en sväng i morse när jag ändå var uppe så tidigt, men som tur var så kom jag på bättre tankar och försökte avsluta mitt 1000-bitarspussel istället. Tror jag tänker ge upp, det är så gott som klart förutom bakgrunden, har kanske 25 bitar kvar, alla är gråa. Hur tråkigt som helst! Men det var trevlig sysselsättning så länge det varade i alla fall.

Idag är det hojtur, vädret ser ganska perfekt ut. Vi ska åka Hassela-Gnarp och sedan efter Jungfrukusten. Otroligt vackert där. Kameran ska med idag alltså! Vet inte om jag kommer att hinna hem till BodyPump kl 18, tveksamt. Hm, det går utför med träningen, på tisdag har vi också hojtur och sen åker jag ju till Amsterdam torsdag-måndag. Vecka 22 är sista veckan för gympa innan sommaruppehållet. Måste försöka komma igång på Pace i sommar, vill inte rasera det lilla jag nu har lyckats bygga upp vad gäller muskler och flås.

Fördelen med att vakna i ottan är att man får mycket gjort. Klockan är 9 och jag har redan tvättat två maskiner med kläder och hängt.
Nä, nu tror jag att jag gör ett ryck med det där pusslet igen ändå ;-)


1 kommentar:

Susanne sa...

Men wow! Där är ju min lugg! :-)

Du är skitsnygg i Din nya frilla! Grattis till kort hår! Hoppas att Du ska trivas med det. Jag klippte kort första gången på gymnasiet och sen dess är jag fast. No more långt hår för min del! :-)