2009-05-26

Lugna gatan...

Vad skönt det var att vara långledig, det blev ju så med först ledigt för Amsterdamresan och sen Kristi Himmelsfärdshelg och så en vanlig helg på det. Har grejat en hel del hemma, rensat ogräs och sånt roligt *not*. I helgen var jag i Gävle lördag-söndag, vi hade bkk (broms- och kurvkurser) på Rörberg. Jag satt i inskrivningen och var banchef. Fotade en hel del också, tog över 400 bilder. De finns bl.a här om någon är nyfiken...

Igår var Magnus och jag ut och åkte en sväng. Vi hamnade på Condis i Järvsö och tog en fika där. Idag åker jag hoj till jobbet, det var lite kallt att åka i jeans i morse, brrr. Men orkar inte klä på mig hela stassen, för då måste jag ha ombyte med mig att ha på jobbet. Lunchade med Ingela, Ann-Louise och Lotta idag på Condis.

Igår shoppade jag lite smycken. Köpte en halsband från Björg. Ett hjärta som det står "Courage" på. Beställde även två släta silverringar med text på. Jag har inga barn och har redan ett halsband som det står Gustav och Elin (brorsbarnen) på. Så jag beställde med gravyr av mina "barn" hihi. Dvs det står Triumph och Kawasaki på ringarna. Lite fräckt tycker jag!

Ang Gustav och Elin så höll jag på att längta ihjäl mig efter dem i helgen, har inte träffat dem på några veckor. Tyvärr fanns inte tid att åka och hälsa på eftersom jag var borta. Igår jobbade jag på Gustavs skola och gick över huset där han går, men han hade hunnit åkt hem tyvärr. I morgon och i helgen ska de vara hos Uffe så då ska jag passa på att träffa dem.

4 kommentarer:

Mia sa...

Haha! Det var tuff gravering på ringarna. *tummen upp*

Nina sa...

Hej! Grattis till helt fantastiska resultat efter din gbp-op!! Jag skall inom kort träffa kirurgen och har försökt att mentalt förbereda mig så gott det går..jag brottas mycket med frågorna kring det här med komplikationer - hur har det varit för dig? Tror Du att det spelar in om man haft problem med säg mage och tarm innan op, för jag har varit frisk hela tiden!? Hoppas du orkar/hinner svara!

kram, Nina

Mia sa...

Nina: Passa på att ställa alla frågor du har när du ska träffa kirurgen. Ang komplikationer så har jag inte haft några alls. Men visst, en del får komplikationer av olika slag. Jag är dock av den åsikten att övervikten i sig också är och kan ge större komplikationer!

Svarar gärna på dina frågor, skicka gärna din mail så är det enklare att kommunicera...

Marion sa...

Verkligen fräsigt med ringarna!