2009-05-03

1, 2, 3... steg...

Vad fasen hände nu?
Jag fryser ihjäl, det är så kallt... *nynnar på Ebba Gröns 800 grader*
Solen skiner men det blåser och är kallt. Satt ute och åt lite lunch nyss, men var tvungen att gå in. Tur att man kan skylla på blåsten, så slipper jag kratta idag!

Jag satt uppe till 3 i natt med bokföringen åt Grannlåt. Suck... Varför är jag en sån tidsoptimist när det gäller sådana här saker? Deklarationen är i alla fall inskickad nu efter lite strul och konsultation av Yvonne A. Jag får tillbaka 2.000 om allt stämmer. Inte helt fel, då jag från början fick restskatt på 8.000.

I alla fall så är det nåt stort på gång. Jag har beställt en stegräknare. Jag som aldrig promenerar... Catja lurade mig ;-)

Jag funderar på att cykla bort till Uffe och fika lite. Men det var ju det här med blåsten ;-)

Ikväll blir det BodyPump i alla fall. Här fuskas inte. Pump söndagar, spinning onsdagar!

Inga kommentarer: