2009-05-31

Testkörning

Igår var det motorcykelns dag i Sundsvall. Vi var 12 pers som drog iväg klockan 9 igår morse. Det blev nytt rekord med 819 hojar i kortegen, gissa om det var mäktigt?!? Det var verkligen varmt också, så vi blev inte så långvariga. Det är liiite varmt att gå i stekande sol iförd skinnställ kan jag säga! Igår kväll åkte mamma och jag till Hennans camping där Uffe har ställt upp husvagnen för sommaren. Ungarna hade badat trots att bara var 14 grader i vattnet, brrrr!



Idag var det också hojtur, men det var nog FÖR varmt idag för vi bidde bara två och vi åkte bara en kort sväng till Järvsö. Det var öppet hus på Järvsö Cykel och Motor, jag testade en sån hoj som på bilden ovan. En Honda CB1000R, skitsnygg! Har kikat lite på den sedan jag såg ett visningsex i fjol. Trevlig hoj. Vi vände hemåt rätt snabbt, för som sagt; det var VARMT! Jag donade lite här hemma, sådde gräs där det har varit en rabatt, rensade lite ogräs och andra "måsten".

Har varit hos Lotta och fikat rabarberpaj nu ikväll, vi satt och surrade på hennes altan. Otroligt vilket fint väder det har varit i helgen.

Inga kommentarer: