2009-05-09

Kryp i benen...

Aaaaaah, jag har kryp i benen. När jag var liten kallade jag det växtvärk. Har ni haft det? Det är urjobbigt. Det är svårt att sitta stilla och det liksom kryper inuti benen. Fruktansvärt jobbigt r det! Antagligen beror det på att jag suttit på hojen 20 mil och sedan när jag kom hem så gjorde jag ett ryck och krattade.

Ja jag åkte då igår till Gävle för att idag stå med övriga SMC-gänget på Bilprovningen i Gävle. Det var massor av folk, ca 250 hojåkare passade på att besiktiga idag. Vi stod inne i en av hallarna och visade upp sig, även Vägverket, mc-handlare, körskola och försäkringsbolag var där. Kul att surra med folk. På vägen hem så fick jag sällskap av Micke från Bollnäs. Jag körde först och efter Ockelbovägen så växte hornen ut på fröken Olsson och det gick "lite fort". Ska inte avslöja HUR fort, men vips så kom 5 supersporthojar och blåste förbi. Undrar hur fort DE körde!?!

Bilder från gårdagens hårklippning finns i fotodagboken för den som är nyfiken. Ja, det är mycket "egobilder" i fotodagboken nuförtiden. So what? Det är MIN hemsida! Jag dokumenterar mest för egen del. Kul att titta tillbaka och se vad man pysslat med...

Måste även säga tack till alla snälla rara söta vänner (och andra också för allandel) som sagt så otroligt snälla saker om min nya frilla. Jag blir så glad så glad!

5 kommentarer:

Maria sa...

Jättefin frissa!! Och är det inte restless legs du har?! http://www.restlesslegs.nu/
Kram

catja sa...

Gillade den här bilden -->
090508k.jpg under frisyrbilderna.

Blir ju jäklit sugen på en klippning. Fast egentligen har jag sparat länge nu just för att få det långt så jag kan sätta upp det...Är det mycket jobb med att få till frisyren?


kram /Catja

Marion sa...

Hur snygg frisyr som helst! Du är en tuff brud ;)

Anonym sa...

Hur fort körde du, säg ärligt nu! hehe /K

Anonym sa...

Hamnade här på ett bananskal :)
Har också kryp i benen ibland ,jättejobbigt.Till mig sa de på vårdcentralen att det kan bero på dåliga järnvärden (som jag hade).
Har läst lite i din blogg ,vad otroligt duktig du är med din viktnedgång.
mvh
Bitte (tyvärr jo-jo bantare sedan tonåren)just nu på +

http://planeta.blogg.se