2008-04-22

Lista igen...

Stal den här hos AKP

Längd: 183 cm
Vad väger du: Ha ha, det säger jag INTE!
Bor: I eget hus, tre rum och kök + källare och stor gräsmatta
Stjärntecken: Stenbock
Körkort: Jaa, har alla bokstäver på körkortet
Fest: Väldigt sällan. Helst "hemma hos" isåfall
Äger du ett busskort: Nej, bara busskörkort ;-)
Vad åt du till frukost: Frukost?
Godis eller mat: Mat
Nästa mål i ditt liv: Min hemlis, avslöjar om en vecka eller så...
Hur svarar du i telefonen: Mia
Antal timmar sömn inatt: För lite
Sov du ensam: Ja
Hobby: Foto, åka hoj, läsa, musik, pyssla, PhotoShop
Vad är det för veckodag?: Tisdag
Vad åt du senast: Macka med skinka och paprika
Senaste smset: "Ha ha, jag tror det var ett dildoparty"
Vem ringde dig senast: Christer Fredholm
Godaste alkoholdrycken du druckit: Nån god drink kanske
Är du snål: Nää
Vad har du för hårfärg: Mörkröd
Vilka hårfärger har du haft: Alla!
Vilken hårfärg är din riktiga: Råttfärg
Vad såg du senast på TV: Navy CIS igår när jag la mig
Vad läser du för bok just nu: Tyskungen
Skostorlek: 44
Är du kär i någon: Nej
Vad gör du om ett år: Har ett nytt liv?
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja ibland funderar jag på det faktiskt
Dricker du: Ja ´
Vilken parfym använder du: Christina Aguilera
Dagens klädsel: Jeans och tunika
Din favorit outfit till fest: Jeans går alltid hem
Din favorit outfit till hemmakväll: Mysbrallor

Inga kommentarer: