2008-04-08

Lista

Namn: Eva-Marie Christina Mia Olsson
Kallas: Emo
Piercingar: Nej, inte annat än hål i öronen
Tatueringar: Ja 2 st men egentligen 3, en är borttagen
Längd: 182 cm
Skostorlek: 44 (!)
Hårfärg: Mörkrött just nu, det varierar ständigt
Är du kär i någon: Nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja ibland gör jag det
Tänker du på självmord: tanken har snuddat mig, men det var längesen
Tycker andra att du är attraktiv: Ingen aning
Jag får lite hjärtklappning när: Höga höjder gör mig lite vimmelkantig, får hjärtklappning när jag inte känner mig säker i en situation, t.ex om jag ska prata inför folk jag inte känner så bra
Vilket shampoo använder du: TIGI Brunette Goddess just nu
Parfym jag använder: Christina Aguilera
Min favoritglass är: Nogger
Om jag skulle sjunga karaoke så skulle jag välja den här låten: Knock on wood med Amii Stewart!
TV program jag tittar på: Så ska det låta, Simon & Thomas, Greys anatomy, Prison break
God mat är: Pasta
Fobier: Insekter, råttor
Jag skulle vilja åka till: Marocko
Om jag fick träffa en kändis så skulle jag träffa: Bono
Och då skulle vi prata om: Jag skulle vilja gräva lite djupare och se om han verkligen är så engagerad i världsfrågor som han utger sig för att vara. Sen skulle vi prata om U2:s musik också såklart.
Jag skulle vilja vara bra på: Att fixa saker härhemma, typ enklare snickring osv.
Jag skulle vilja ändra på detta hos mig själv: Gillar inte att jag är så lat
Den här låten gillar jag: Många av U2, men jag säger
Jag dricker oftast: Vatten och kaffe
Kläder jag gillar att ha på mig: tunikor
En bra film är: Nyckeln till frihet
Bilen jag kör är en: Passat
Håller hastighetsbegränsningarna: Nej
Använder bilbältet: Ja!
En egenskap jag skulle vilja ha är:
Senaste boken jag läste var: Läser just nu Tyskungen av Camilla Läckberg
Senaste personen jag fick mail av: Spam av typen ”enlarge your penis” eller ”win $1000”. Suck!
Det här har jag gjort idag: Jobbat, har inte hunnit så mycket mera än
En person jag vill hissa är: Eeeeh, kommer inte på nån. Men säger Ingemar Stenmark, för att han alltid är sig själv
En person jag vill dissa är: Den som har rövat bort lilla Engla

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken bra "lista" Man fick ju reda på en del om dig iallafall ;-) Hoppas allt är bra !