2008-04-22

Lång dag

Idag har jag jobbat 12,5 timme. Eller förresten, 14,5 om jag räknar restiden.
Möte hela förmiddagen, snabblunch och sen iväg till skolan i Näsviken. Var lite eftersökt, en elev hade t.o.m sökt mig på mobilen. Jag "skulle ju börja kl 13". Klockan var 13.30 när jag kom pga att mötet före lunch drog ut på tiden. Härligt att vara eftersökt ;-)

Föräldramöte ikväll. Det gick jättebra. Har ju fått en ny kollega som liksom ska ta över Näsvikens skola. Själv ska jag jobba i Forsa på Lunds Skola. Så nu får jag "bara" 3 skolor att jobba på. Skönt ska det bli.

Jag är sugen på att gå på konsert! Det var längesen nu.
Senast var U2 på Ullevi 2005, de lär väl inte komma än på nåt år. Vet inte riktigt vad jag skulle vilja se faktiskt...

Nä, känner mig lite sliten så jag sätter punkt här...

Inga kommentarer: