2008-04-24

Premiääääär!

Idag har jag tagit årets premiärtur på motorcykel!
Ovanligt sent var det, jag brukar nog åka i början av april. Men i år har jag helt enkelt inte vågat pga knät. Men ikväll blev det en tur... och det gick hur bra som helst. Inga problem med knät alls. Gissa hur glad jag är på en skala???
Har fortfarande inte testat Triumphen, men det ska väl bli det med. Lyxigt att ha två hojar ;-) Det blev ingen långtur precis, Kent och jag åkte till Järvsö på Condis och fikade! Det kommer att bli nya favvostället. Bra öppettider, gott fika och så har de uteservering!

Idag hände nåt pinsamt. För några år sedan var jag ganska aktiv på diverse kontaktsidor av mer eller mindre seriös art.
En av sidorna - www.match.com - verkade ovanligt seriös. Där var jag och spanade en del och en dag ramlade jag på sida med en läkare från Hudiksvall. Skitsnygg och med en profil som tilltalade mig. Han berättade att han hade två halvstora barn, åkte hoj och ja... han var intressant helt enkelt!
Eftersom jag inte var betalande medlem på Match så gick jag in på landstingets hemsida och hittade doktorns mailadress (han hade skrivit sitt namn i sin profil). Jag slängde iväg ett mail där jag pinsamt nog gjorde lite reklam för mig själv - fattar inte att jag vågade, jag som är så blyg vad gäller killar!
Nåt svar fick jag såklart inte och jag glömde bort hela den där historien efter ett tag. Idag var jag på sjukhuset i Hudiksvall i ett ärende. Gissa vilken läkare jag fick träffa??? Jo, Mr Snygg! Jag höll tamejf-n på att smälla av när jag såg hans namnskylt! Jag hade nog inte känt igen honom utan den.

Det som var mest märkligt var att jag fick en känsla av att han... ja inte direkt flirtade.... men liksom... ja hans blick dröjde lite lite för länge kvar i min på nåt vis. Hoppas verkligen inte att han minns det där mailet. Jag skrev såklart mitt namn. Men det verkar väl långsökt att han ska komma ihåg det typ efter 4 år och koppla ihop den Mia Olsson med den som satt mitt emot honom idag liksom.

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe...Ja man kan ju aldrig vara säker!

Jag förstår att det är kul att få ut bågen igen!

Ha det gottis!